افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

Wind Based World,By The Words

www.ssttr.persianblog.ir

پیکس آپ


موضوع : Wind Based World,By The Words

توضیح : اینجا جای من است...

نقد وبلاگ در ادامه مطلب ...

نقد : طبق مشاهدات من  نویسنده این وبلاگ آقای سیاوش تناردار است و این وبلاگ در بهمن 1386 ساخته شده  که دارای قالب سبز رنگی است که به خاننده آرامش می ده و

دیدن این وبلاگ شما را مجذوب خود می کند.

برای دیدن اینجا کلیک کنید.

دارای موضوعاتی نظیر:

پی نوشتی که تبدیل به یک پست شد

قایم باشک با خدا

خواب های زلال

عدد شانس...

ظهور پی نوشت ها...

توئیت می کنم پس هستم...

باز می گردم...

آخرین برگ دفتر قدیمی من

کافه نشینی تابستانه

من راوی...راست و دروغش با تو

انحنای رنگین

سلام تولد دوباره!

ناخنکی به عبور تو به بود و نبودمان

یک « سوغاتی جنون » قدیمی

« شب به خیر سر دبیر!» بی خوابی ام کوره راه « کوچ زمستانی» تو

« سوره ی شرک ، آیه ی هنوز مانده به آخر »

« باد کور» دور از « باور سپید»

هندسه ی ولگردی


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد