افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

چرند و پرند های سمک کمترین

www.mkia.blogfa.com

پیکس آپ
موضوع : چرند و پرند های سمک کمترین
توضیح : وب نوشته شخصی و اندیشه های سمک (بهترین وبلاگ دنی! )
نقد در ادامه مطلب ...

نقد : 

این وبلاگ بیانگر اندیشه های شخصی سمک "سید محمد کیا " (سیادت نه به اسم بلکه به عمل است) یا به عبارتی کیا حسینیان البته برخی مرا بنام جزایی(جزایری چزایی خزایی ) می شناسند ،کیا هم میگویند حسینی کیا (کیا حسینی )و کیا رستمی(استاد فیزیک بنده البته) را هم شنیده ام!اما از همه جالب تر برام تلفظ فامیلیم توسط پروفسور سان لوویس بود که می گفت :کی حوسینا (Kia Hosseinian) که خدا رو شکر رو اسم تعصب ندارم و هر کی هر چی صدایم کند می گم : جانم بفرمایید!
خلاصه به قول حضرت سعدی :
بنده را نام خویشتن نبود
هرچه مار ا لقب دهند آنیم بنده سمک کمترین از کیا های سمنان هستم
پدر بزرگم سلام الله علیه بنام کیا در سمنان شهرت داشت که به جهت زیارت علی بن موسی الرضا به مشهد مهاجرت کرد!که آب مشهد او را نمک گیر کرد! تا بنده کمترین توفیق هم جواری با جد مادری خود حضرت رضا داشته باشم!
به هر حال سمک موجودی چریک مسلک و پارتیزان مآب است !درویشی پر شور ،بی توقع ،بی آزار و مهربان که در لب دریای وجود، عشق بازی می کند
چون که لب گویم لب دریا بود
چون که لا گویم مراد الا بود
حضرت مولانا
در این جا از آنچه که مرا پرهیز می کنند می نویسم! من عاشق جانبازم از عشق نپرهیزم
من مست سراندازم، از عربده نگریزم
گویند رفیقانم: "از عشق نپرهیزی؟"
در عشق بپرهیزم، پس با چه در آمیزم؟
پروانه ی دمسازم، می سوزم و می سازم
در بیخودی و مستی، می افتم و می خیزم
گر سر طلبی من سر در پای تو اندازم
ور زر طلبی من زر اندر قدمت ریزم گویند رفیقانم در عشق چه سر داری؟
گویم که سری دارم، درباخته در پایی! تا هم خود را مست کنم و هم شما را
گفته بودم که دگر می نخورم درهمه حال
به جز از امشب و فردا شب و شبهای دیگر


برای ورود به این وبلاگ زیبا اینجا کلیک کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
uROm bOY چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:11 ق.ظ http://www.ninjutsu-orumieh.ir/

salam
mamnoon misham site maro ham moarefi koni

NINJA karane oromihe iy

بله حتما

سمک چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://www.mkia.blogfa.com/

ممنونم عزیزم که من کمترین را معرفی کردی

خواهش می کنم
شما کمترین نیست و بیشترینی
فقط خواهشن شما هم کم لطفی نکنید

مهراد چهارشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:02 ب.ظ http://online-system.blogsky.com

سایت بسیار خوبی داری چون این سایت و با خلاقیتی که داشتی به سایت های دیگری متصل کردی.

موفق باشی

سایت من هم ثبت کن

مچکرم از وقتی که برای این سایت گذاشتی

بله
ممنونم از لطفتون
امرتون در اولین فرصت اجرا می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد