افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

دیوونه خونه

www.biya2hamechi.blogfa.com

پیکس آپ
موضوع : دیوونه خونه
توضیح : حرفای عاشقانه - داستان های عاشقانه و ...
نقد در ادامه مطلب ...

نقد : 

این وبلاگ وبلاگ خیلی زیباییست

واقعا آدم رو به حال و هوایی دیگر می بره

حرف ها و شعر ها و داستان های عاشقانه و همچنین مطالب زیبا و دیدنی دیگر

حرف های مدیر وبلاگ :

خدایا!
اگر من خوب نباشم تو بنده ی خوب زیاد داری!
اما
اگه تو منو نبخشی من خدای دیگه ای ندارم...
***
محبت همه چیز را شکست می دهد و خود شکست نمیخورد " . تولستوی 
***
دکتر شریعتی: من رقص دختران هندی را بیشتر از نماز پدر مادرم دوست دارم
چون آنها از روی عشق وعلاقه می رقصند ولی پدر مادرم از روی عادت
***
تاریک ترین ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است
پس همیشه امید داشته باش . . .
***
اگر یک روز هیچ مشکلی سر راهم نبود ، میفهمم که راه را اشتباه رفته ام…
***
ادعا نمی کنم، همواره به یاد کسانی هستم که دوستشان دارم ولی می توانم
ادعا کنم که لحظاتی که به یادشان نیستم نیزدوستشان دارم
***
آنگاه که دوست داری کسی همواره به یادت باشد...به یاد من باش که من همواره به یادت هستم...از طرف بهترین دوستت خدا 
***
درون تو صدایی هست که تمام روز در وجود تو زمزمه می کند؛ حس می کنم این درسته ، می ‌دانم این یکی غلطه.
نه معلم ، نه واعظ ، نه پدر و مادر ، نه دوست و نه هیچ آدم عاقلی نمی تواند بگوید چه چیز درست است و چه چیز غلط. تنها به صدای درونت گوش کن.
شل سیلور استاین
***
چنان باش که بتوانی به هر کس بگویی مثل من رفتار کن.
کانت
***
صاحبان اخلاق، روح جامعه خود هستند . امرسون 
***
وقتی انسان آرامش را در خود نیابد ، جستجوی آن در جای دیگر کار بیهوده ای است.لارو شفوکو
***
سعی نکنیم بهتر یا بدتر از دیگران باشیم ، بکوشیم نسبت به خودمان بهترین باشیم . مارکوس گداویر
***
آنکه پیاپی سخنتان را می برد ، دلخوش به شنیدن سخن شما نیست . ارد بزرگ

برای ورود به این وبلاگ زیبا اینجا کلیک کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
تینا جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.biya2hamechi.blogfa.com

چه جالب .
حالا با چه اسمی لینکت کنم؟
میگم حالا که لینک کردی اگه خواستی یه سایت و یه وب دیگه هم دارم اونا هم لینک کنی لینکت می کنم
www.honarpisheh.mihanblog.com
www.tiktak.chelchele.com

سلام
لطفا وبلاگ من را با نام بهترین تبادل لینک با جایزه لینک کنید
در اولین فرصت وبلاگ دیگرتون ثبت می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد