افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

نقاب همدردی

www.ps-neghab.blogsky.com

پیکس آپ
موضوع : نـــــــــــــقاب""همـــــــــــــــدردی
توضیح : هـرار راه نرفته
نقد در ادامه مطلب ...

نقد :

مضوعات این وبلگ 

• سکوت من خالیست!!!

• عزیزم
• دوستت دارم با صدای آهسته
• صندلی
• عشق یک طرفه..و فاصله ها
• تنهایی
• یک سوال مهم از عاشقان
• شرافت
• زن را متهم نکن
• فداکردن
• کودک همسایه
• یکباردیگر...
• لبیک-حسین
• با ارزش ترین
• برعکس
• خاموش باشم
• من دوم
• گریه
• هوای خوب
• مراقب باشیم
• بودن یا نبودن؟
• من
• تفاوت فرهنگی
• اما رضا
• عاشق نشوید
و ...

بهتره خوتون بازدید کنید و از این وبلاگ زیبا نهایت استفاده رو کنید

برای ورود اینجا کلیک کنید.


نظرات 2 + ارسال نظر
نقاب جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:25 ب.ظ http://ps-neghab.blogsky.com/

ممنون دوست عزیزم..../

اما هدف برنده شدن شارژ نیست.... هدفم ثبت وبلاگم بود.. ولی حتما همیشه به وبلاگت سر می زنم

لطف کردید... سپاس فراوان... بهت سر می زنم همیشه

بله
خواهش می کنم
هر چی شما لطف کنید
منم امکانات بیشتری براتون فراهم می کنم
به شما سر می زنم چون وبلاگ زیبایی دارید

مریم جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ http://tanhatarinmaryam.blogsky.com

سلام
خوبی؟
من برنده شدن شارژ و زیاد ...............
اما کنجکاوم برای ثبتش.........
.........................

وبلاگ شما ثبت شد
برای شما هخم نیست
ولی برای من کلیک های شما خیلی مهمه
چون هدفم اینه که هدیه ها رو به شما عزیزان بیشنر کنم
این رو بگم که بهترین وبلاگ انتخاب شده در آخر هر ماهدر صفحه ای جداگانه به نمایش در می آید و بازدید کننده آن بیشتر خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد