افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

{$دست نوشته های خرزوجان گندیده$}

 

 موضوع : {$دست نوشته های خرزوجان گندیده$} 

توضیح : مطالب و جالب و خنده دار 

نقد در ادامه مطلب ...

نقد : وبلاگ جالبی است که مطالب خنده داری از موضوعات عشق و تبلیغات و ... دارد 

آخرین مطالب این وبلاگ : 

 
برای حمایت از وبلاگ خودتون و همچنبن برای اینکه تعداد جایزه ها را 10 برابر افزایش بدهم لطفا روی این بنر کلیک کنید و 15 ثانیه آن را مشاهده کنید.
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام داداش گلم
شارژ چند وقتی مشکل واسم پیش اومده بود
یه وبلاگ جدید زدم
دراگون کنار رو حذف کن این رو بزار جاش
jast.blogsky.com
4کریم
بای

وبلاگ شما ثبت شد

بچه ها لطفا بر روی تبلیغات کلیک کنید
اگه هر ۲۴ ساعت ۲۴ ساعت کلیک کنید
من در آخر این ماه می تونم کارت شارژهای بیشتری بهتون هدیه بدم

این تبلیغها چیزی نیست که درامدی داشته باشه برام

فقط می خوام همرو تقدیم شما دوستای خوبم کنم

هادی جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ب.ظ http://jast.blogsky.com

سلام پرهام جون
من دیگه دارم ...
اگه قالب وبلاگم بدردت میخوره بگو تا کدش رو بهت بدم - آخه من میخوام عوضش کنم
در ضمن با عرض پوزش
پستی که توش وبلاگ من رو معرفی کردی رو بردار که مردم سر کار نرن

سلام دوست عزیز
خیلی وبلاگ خوبی داشتی
انشالا با وبلاگی زیبا و پرطرفدار برگردی
می دونم آخه کارت حرف نداره

از شما هم متشکرم که این خبر رو گفتی

وبلاگتون رو بر می دارم از لیست وبلاگ ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد