افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

دنیای عشق

Free Image Hosting At avaxtm.com

موضوع : دنیای عشق

توضیح :Missing Soom One

نقد  و ورود در ادامه مطلب ...

نقد وبلاگ : طبق ملاحظات من این وبلاگ عاشقانه ایست که با شعرها و جملات آدم می ره تو یه حال و هوایی

این وبلاگ به تور متوسط 13 روز یک بار آپدیت می شه

قالب این وبلاگ از رنگ مشکی است که مشکی خود رنگ عشق است

با  موزیک زیبایی به نام من رو ببخش

نمونه ای از موضوع این وبلاگ زیبا :


برای ورود اینجا کلیک کنید


من نمی گویم که خاموشم مکن

من نمی گویم فراموشم مکن

من نمی گویم که با من یار باش
من نمی گویم مرا غم خوار باش

من نمی گویم ، دگر گفتن بس است
گفتن اما هیچ نشنفتن بس است

روزگارت باد شیرین! شاد باش
دست کم یک شب تو هم فرهاد باش

آه! در شهر شما یاری نبود
قصه هایم را خریداری نبود ...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد