افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

افزایش رنکینگ تخصص ماست(رایگان)

معرفی وبلاگ و سایت فقط با یک پیام موافقم در بخش نظرات

تراوین

بازی زیبا و مهیج تراوین

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

بچه ها اگه می خواید حرفه ای بازی کنید

لطفا تو سرور 7 یا 8 بازی کنید

و در سرورهای 1 و 2 و 3 و 4 و 5 و 6 ثبت نام نکنید چون بازی در سرورهای ذکرشده داره به پایان می رسه

من در سرور 7 با نام aghrab shytani به صورت حرفه ای بازی می کنم  و در منطقه شمال غرب

بعد از ثبت نام با من در ارتباط باشید تا کمکتون کنم

و توصیه می کنم در شمال غرب منطقه را انتخاب کنید تا در کنار هم باشیم

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ http://WWW.FOOTBALL.ROZBLOG.COM

سلام دوست کاری که گفتی انجام دادم . i love you

ممنون دوست عزیر
وبلاگ شما به صدر وبلاگ ها منتقل شد

با کلبک بر روی تبلیغ ها و قرار دادن پیام انجام شد
پس از بررسی وبلاگ شما به صدر جدول خواهد آمد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد